BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, February 2, 2011

im not single...(^___^)))!!

alhamdulillah...
ungkapan yang harus ku ucapkan..biarpun berjuta kali ku ucapkan,
masih belum merungkaikan betapa diri ini benar2 bersyukur padaMu Illahi...

im not single??
waahhh!! ni betol2 ke saje nk wat publisiti ye..??ehehheehhe~(jom ikuti story mory ambo...nk tau tol ke x..)

heemm...28/1/11...hari jumaat klu i x silap...ha...mse arini la plbagai "sweet memories" brlaku dlm hdup aku.. critenye bermula bile aku tlh d taqdirkan tuk menjejakkan kaki di bumi "cik ct 1 kembang.."..ha,mne lg klu bkn kelantan...nk perkenalkan,ngeri ni la tlh mlahirkan seorg insan yg bakal mnjadi mlikku...insyaallah,moga rezeki dan taqdirNya menyebelahi kami....amiennn....back 2 da story yea..em...actly aku ade urusan kt qlate ni..n brniat d hati tuk jumpe n dlm mase yg same ziarah adik huzaimi yg msok spital..npe yea??adik die d suspek denggi... cian kan??em..tu pon klu ade rzeki tuk aku jumpe umi papa..(parent huzaimi)..tepat jam 5lbh ptg,aku tiba d pasir mas..tnh kelahiran huzaimi...wah...ni ke kg die..??hehehhe..x sgke lah kaki ni da jejak p.mas..tp,xdop emas pon...hahahaah...plik2 jup..(>,<)...n umi pesan,klu da smpai pekan p.mas,gitau ye...(mgkin nk amek kot..)..em..dlm 15min penantian di depan gerai buah,ade sebuah keta benti sblah aku...(ni ke umipapa huzaimi??)...agak dan hampir x cayo..mane x nyer,x same pon muke huzaimi dgn umipapa...em....lagipun,1st tyme jumpe kn...(dlm hati ni,ase nk pecah,nk pengsan pn ade...debar gle..huh~)..

kisah di hospital lati,pasir mas,kelantan~

sampai je spital,aku nmpak ade 2 owg kaum hawa..seorg tu terbaring...adik la tu..lg sowang tu...sape ye..??nenek huzaimi kot..adooii laa..betambah segan i...hahahaha...n salam jela..bkn laki pn,halal je nk salam...c adik ni pn satu la,malu yg teramat...spanjag aku kat stu,x dgr pn sore die...senyuuummm je laa...alahai,manis tol...klu nk d bandingkan ngan aku,jauh beza..c adik manis..heheheh~ n sepanjang kt spital ni la gak,aku dihentam dgn soaln2 yg plbgai bentuk dan warne..hu3..papa yg plg banyak tye...mcm2 ada..(smpai aku tak mmpu nk jwb....) (T_T))!!..n dlm waktu yg same gak la,tgn aku x brenti mcg huzaimi...dpt sket kekuatn..hu3..

kisah di kedai makan~

ha...prot ni da x berisi dr pg lagi....mam roti+air mineral je..sbb terlalu mls nk mam kt prhentian...rmai org..segan...papa oderkan nasi aym..(dlm ati nk sgt nsi krabu..hahahaha)...smbil2 mkn pon...papa msih berminat tye soaln..aduuuiii.....pastu,umi tunjukkan gmbr adk bradik huzaimi...waahhh..plg hensem n memikat ati mstila lki i..huzaimi...ade lesung ppit lg..hehehehe....muke mreka adk bradik x same lansoong laah...laen2 upenyer....

saat2 nk berpisah~

mase dlm keta nk gi spital blik...papa ckp..."pakcik makcik da mrestui kalian....klu hati tu rasa nk berpaling,cpt2 la kmbalikan...."....(senyuuum meleret sampai tlebih telinge..ahhahaha)......n mase bjalan sbelah umi..tbe2 je...umi gi amek tangan aku...n umi sarongkan cincin....(oooppss....ape tndenye ye...???)....(senyumm lagi laa....x sangke!!)...alhamdulillah...

kesimpulannyer~

alhamdulillah wa syukurillah...bersyukur padamu Illahi....tanpa d rancang,inilah aturan Illahi...aku betul2 x sangka....mendapat restu family amatlah penting dlm sesuatu hubungan...bgi aku,tiada rahsia antara aku n fmily mengenai hubungan..klu kite inginkan hubungan ni berakhir dengan ikrarnya ijab dan qabul....sungguh, berdoalah kpd Allah dgn yakin dan tanpa rasa was2...yakin lah,Allah akn mengabulkan doa hamba2 yg benar2 meminta hanya sanya kpd Dia...stelh usaha dan doa...TAWAKAL itu amt perlu,hati akn lbih cekal dan kuat...wallahu'alam...

*mohon doa kalian  agar taqdir menemukan aku dan huzaimi..dan kami menjadi yang halal dan diredhoiNya....

0 comments: